Hello.

Väldigt länge sen jag skrev nu. Jag vet att ingen läser min blogg, men jag saknade att skriva av mig lite. 
Det har iallafall hänt en hel del. Jag började Humanistiska på Liljaskolan och flyttade till Vännäs. Efter halva terminen hände det en hel del grejer, så jag bestämde mig för att flytta hem. Så för tillfället så väntar jag på en praktikplats någonstans, ska jobba hela våren, och till sommaren ska jag söka om och troligen börja Naturprogrammet här i Skellefteå.
 
Själv så hatar jag sånna här bloggar som är seriösa och skriver en massa, som jag just gjort. Så jag vet inte riktigt hur den här bloggen kommer att bli, kommer göra lite som jag känner, ibland blir det långa rader med massa strunt och ibland annat randomness. 
 
Avslutar inlägget med en bild på moi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0